קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. יחד, אנחנו חזקים יותר".
בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן רעיון חדשני ויוצא דופן - מנה בורוד.
במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, מיטב השפים של המסעדות המובילות בישראל הכינו עבורכם משהו מיוחד. הם הרכיבו "מנה בורוד" הנמכרת בתפריט המסעדה ב-48 ₪ בלבד, כשסכום קבוע ממכירת המנות יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
בואו לאחת המסעדות, תטעמו, תיהנו ותקחו חלק בהגברת המודעות לגילוי מוקדם של המחלה.
לכל הפרטים הכנסו לאתר של מנה בורוד.
המנה בורוד של אביב משה
המנה בורוד של השף אבי לוי