לרגל שבוע המודעות לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם, עלתה האגודה למלחמה בסרטן עם קמפיין חדש לעידוד התחסנות נגד נגיף הפפילומה האנושי, באמצעות גיתם BBDO, המסייע לאגודה בהתנדבות. במסגרת הקמפיין הופק סרטון בו נשמעים קולותיהם של ילדים, שהתבקשו להסביר מה זה לדעתם פפילומה. התשובות שהתקבלו על ידי הילדים היו משעשעות: מפאפי (כלבלב) ועד סוג של פסטה. לקראת סיום התשדיר, מסבירה הקריינית: "פפילומה. זה רק נשמע חמוד. על מנת שהילדים שלכם לא ידעו מה זה. אפשרו להם להתחסן נגד נגיף הפפילומה, ועזרו להם להפחית את הסיכון לחלות בסרטן צוואר הרחם, בסרטן הפה והלוע ובמחלות נוספות".
קמפיין זה עלה מתוך הצורך להעלות את המודעות לחשיבות החיסון, הניתן משנת הלימודים תש"ף (2020-2019) לבנות ולבנים בכיתה ח' במסגרת בית הספר ובמימון משרד הבריאות. באגודה למלחמה בסרטן הסבירו כי: "נגיף הפפילומה שכיח מאוד באוכלוסייה - 80% מכלל הגברים והנשים הבוגרים יידבקו לפחות בזן אחד של הנגיף במהלך חייהם. ריבוי בני זוג מיניים יכול להעלות סיכון להדבקה, אולם הדבקה יכולה להתרחש גם עם בן זוג אחד. במקרים מסוימים, כתוצאה מההדבקה, עלול להתפתח ממנה גידול טרום-סרטני או סרטני ברבות הימים, בקרב נשים וגברים כאחד". עוד נמסר מהאגודה כי: "מנתונים עדכניים של רישום הסרטן של משרד הבריאות עולה כי בישראל אובחנו 232 נשים עם סרטן צוואר הרחם, רובן כתוצאה מנגיף הפפילומה האנושי, שחיסון זה נועד למגר אותו". באגודה למלחמה בסרטן בירכו על החלטת ועדת סל התרופות לשדרג השנה את החיסון נגד נגיף הפפילומה למניעת סרטן צוואר הרחם מ-4 ל-9 זנים. מהאגודה נמסר: "אנו מברכים על כל אמצעי המאפשר מניעה או טיפול יעיל במחלת הסרטן".