לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף פעולה עם הוועד האולימפי על גבי חולצות המשלחת הישראלית למכביה

10.07.13 00:00

הוועד האולימפי בישראל, האחראי על משלחת ישראל למכביה ה-19 חושף היום לראשונה את הבגדים הרשמיים של משלחת ישראל, בגדי DIADORA המלבישה הרשמית של הוועד האולימפי שעוצבו בחו"ל במיוחד למכביה.

 

הוועד האולימפי יצר שיתוף פעולה ייחודי עם האגודה למלחמה בסרטן, ועל הבגדים של 2000 הספורטאים חברי המשלחת הישראלית שיצעדו בטקס הפתיחה בירושלים, מופיע המסר החשוב - "להיות בכושר-להיות בריא".

 

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "במשך עשרות שנים מובילה האגודה למלחמה בסרטן את המאבק במחלות הסרטן ומעודדת את הציבור לקיים אורח חיים בריא הכולל מניעת עישון והשמנה, תזונה נכונה,  התנהגות חכמה בשמש, הגבלת צריכת אלכוהול ופעילות גופנית.  פעילות גופנית הוכחה במחקרים רבים כמונעת תחלואה, מאריכה את  משך החיים ומשפרת את  איכותם ואת יכולת התפקוד של בריאים, חולים ומחלימים.  לכן אנו קוראים לציבור הרחב "להיות בכושר - להיות בריא" ולאמץ אורח חיים בריא ופעילות גופנית כחלק משגרת החיים".

בתמונה, מימין - אלופת ישראל ב-100 מטרים אולגה לנסקי,

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן

ולוחם הטקאוונדו רון אטיאס סגן אלוף אירופה לנוער

מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל אפרים זינגר: "הוועד האולימפי רואה חשיבות גדולה בחיבור לקהילה. הספורטאים הם השגרירים הטובים ביותר להעברת מסר של חשיבות לשמירה על כושר גופני ואורח חיים בריא, ואנו גאים להיות שותפים של האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין הזה".

בתמונה: נמרוד קפלן, קפטן נבחרת הרוגבי של ישראל

ומירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן

bul3 לחצו כאן לתמונות נוספות