לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

תעודת הוקרה הוענקה לאגודה למלחמה בסרטן על תמיכתה רבת השנים בבנק הדם הטבורי הציבורי

26.07.11 00:00

לרגל אישור התקנות המסדירות את יישום חוק הדם הטבורי הציבורי בישראל ולרגל השלמת איסוף 25,000 מנות דם טבורי ציבורי, שאיפשרו שמירתן של 8,000 מנות זמינות להצלת חיים, התקיים במשכן הכנסת  ב- 18 ליולי יום ההצדעה הראשון למאגרי הדם הטבורי הציבורי בישראל.

 

הכנסת הצדיעה לכל העושים במלאכה ובמעמד יו"ר הכנסת ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות ח"כ חיים כץ, ח"כ זאב בילסקי, ראשי אקדמיה, רופאים ומומחים בתחום, הוענקה לאגודה למלחמה בסרטן תעודת הוקרה על תמיכתה בפרוייקט חשוב זה. את התעודה קיבלה דוברת האגודה ד"ר נאוה כהן-אביגדור מידי ח"כ זאב ביילסקי ופרופ' אילת שנער. 

 

לאות הערכה על תמיכתה רבת השנים של האגודה למלחמה בסרטן בפעילות בנק הדם הטבורי הארצי המופעל על-ידי מד"א העניקה פרופ' אילת שנער, מנהלת שירותי הדם של מד"א למנכ"ל האגודה הגב' מירי זיו, את תעודת ההוקרה המיוחדת. הטקס התקיים בבית מטי, בית האגודה למלחמה בסרטן בגבעתיים, במסגרת ישיבת חבר הנאמנים של האגודה למלחמה בסרטן.

 

בנק הדם הציבורי הארצי הוקם לפני מספר שנים, בשיתוף שירותי הדם של מגן דוד אדום יחד עם המרכז הרפואי ע"ש אדית וולפסון וההסתדרות המדיצינית הדסה, בסיוע תרומתה הנכבדה של אגודת הידידים של האגודה למלחמה בסרטן בלונדון, בראשות גב' ורד אהרון.

 

השירות מופעל על-ידי שירותי הדם של מד"א, המפעיל את התוכנית הארצית לתרומת דם טבורי לזכרה של נטלי שעיה ז"ל, בסיוע האגודה למלחמה בסרטן. במסגרת סיוע זה, נרכש מקפיא לשימור דם טבורי וממומן תקן לטכנאית מעבדה.

מירי זיו (משמאל) ופרופ' אילת שנער

ח"כ זאב ביילסקי מעניק את תעודת ההוקרה

לדוברת האגודה למלחמה בסרטן.

משמאל: פרופ' אילת שנער