לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

הישג לישראל - האגודה האמריקאית לחקר הסרטן מעניקה פרס יוקרתי למירי זיו על תרומה גלובאלית לקידום המאבק בסרטן

20.04.15 00:00

האגודה למלחמה בסרטן גאה להציג הישג ישראלי ייחודי: האגודה האמריקאית לחקר הסרטן (AACR) בחרה לכבד ולהעניק פרס יוקרתי למירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, וכינתה אותה "השגרירה הגלובאלית למאבק בסרטן"

 

הפרס הוענק, למירי זיו, על שירותה לטובת הציבור לאורך השנים ועל הישגיה ברמה הבינלאומית לקידום המאבק בסרטן בכנס השנתי הבינלאומי לחקר הסרטן ב-19.4 בפילדלפיה, ארה"ב.

 

 

 

האגודה האמריקאית  לחקר הסרטן: The American Association for Cancer Research  ,AACR היא הארגון העולמי הוותיק והגדול לחקר הסרטן.

 

האגודה האמריקאית לחקר הסרטן הוקמה בשנת 1907 על ידי 11 רופאים ומדענים, ומונה כיום  34,000 חברים מ-90 מדינות.

 

הארגון ממקד את פעילותו בכל האספקטים של המחקר, כולל מחקר בסיסי וקליני בתחומים של מניעה, אבחון וטיפול במחלת הסרטן.

 

 

 

הוועדה מנמקת את הענקת הפרס, למירי זיו, ומציינת את פעילותה יוצאת הדופן, והישגיה לאורך השנים בקידום המאבק במחלת הסרטן בכלל, ובסרטן השד בפרט, לא רק בישראל, אלא גם ברמה הבינלאומית, בהיותה שותפה לפורומים וארגונים בינלאומיים, אליהם נבחרה במהלך השנים, כחברת הנהלה.

 

הוועדה מעלה על נס את התוכניות החשובות, שיזמה מירי זיו, להעלאת המודעות למחלת הסרטן, ולאבחונה המוקדם שנועדו להפחתת התחלואה והתמותה.

 

תחת הנהלתה מובילה האגודה למלחמה בסרטן פעילות בכל החזיתות, החל מקידום המחקר, דרכי המניעה, האבחון המוקדם, ושיפור דרכי הטיפול והשיקום לחולים ומחלימים. פעילות שתרמה לאורך השנים להצלת חיים.

 

הוועדה מסכמת וכותבת: "בזכות הדברים שצויינו, ובזכות דברים נוספים,  הועד המנהל של ה-AACR   מצא כי תרומתך החשובה ראויה להכרה של קהילת המחקר הבינלאומית, ולכן אנו מבקשים לכבד אותך על הישיגיך ועל מחויבותך, ולהעניק לך את הפרס הייחודי של ה- AACR לשנת 2015.

פרס על פעילות ייחודית לטובת הציבור ועל תרומתה הגלובלית לקידום המאבק בסרטן".