לתרומה
חפש
דף הבית
מבזקים

אלישע בנאי במופע סולו אקוסטי ולהקות צעירות באירוע התרמה לאגודה למלחמה בסרטן

25.08.19 19:30



המוסיקאי אלישע בנאי עם מופע סולו אקוסטי, להקת הרוק Junk, הרכב הנוער בלוברי ולהקות נוספות יופיעו באירוע התרמה מוסיקלי לאגודה למלחמה בסרטן שיערך ב – 25  באוגוסט 2019 בטרמינל 4 במתחם התחנה בתל אביב. האירוע יערך ביוזמת נועם לניס מלהקת הרוק Junk ואורי להב מהרכב הנוער בלוברי שבחרו לשלב מופע לצעירים במגוון סגנונות מוסיקליים כמו ג'אז, פאנק, אינדי וגראנג' לטובת פעילות האגודה למלחמה בסרטן. עוד יופיעו גם הלהקות, Afterbirth, אבני חוקוק, Ring the bell, רון ואנשי הצפון. שיר הבכורה של בלוברי, להקת בני נוער ממודיעין שהקליטו ומימנו באופן עצמאי את הסינגל שנכנס השבוע לפלייליסט של גלגלצ, יושמע גם הוא באירוע ההתרמה.


אלישע בנאי מסר היום כי: "מדובר במטרה קדושה ואני שמח להשתתף במופע החשוב למען פעילות האגודה למלחמה בסרטן, במהלכו אבצע בסולו אקוסטי כמה שירים שיעשו לכולנו טוב על הלב".


אורי להב מהרכב הנוער בלוברי ונועם לניס מלהקת הרוק Junk, שיזמו את המופע הוסיפו כי: "מדובר בפרויקט שמטרתו לפתח את המוזיקה הצעירה בארץ ממקום של תרומה בדרך אמנותית. התאגדנו מספר יוצרים צעירים, שמשקיעים רבות מזמננו ויכולתנו ליצירת מוסיקה, התחברנו יחד ויצרנו ערב מושקע שבו יופיעו הרכבים ונגנים שיציגו את האמנות שלהם, כאשר כל ההכנסות מהאירוע יועברו לאגודה למלחמה בסרטן ופעילותה מצילת החיים".



לרכישת כרטיס לערב הלהקות הצעירות במופע התרמה לאגודה למלחמה בסרטן עם האורח המיוחד אלישע בנאי במחיר 75 שקלים לחצו כאן. פתיחת דלתות בשעה: 19:30.


האגודה למלחמה בסרטן הינה ארגון ללא כוונות רווח וכל שירותיה ניתנים לחולים ולבריאים ללא תשלום. כל זאת הודות לתרומות הציבור בלבד, וכעיקרון ללא כל מימון מתקציב ממשלתי כלשהו, כדי שתוכל לפעול על בסיס שיקולים מקצועיים. האגודה פועלת בכל החזיתות, לקידום המחקר, דרכי המניעה, האיבחון המוקדם וכן שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולים והמחלימים. הפרויקטים בהם משקיעה האגודה למלחמה בסרטן את תרומות הציבור נקבעים על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ, והם נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני ברמה הלאומית. באגודה למלחמה בסרטן פעילים בקהילה המקומית כ-3,500 מתנדבים הפרוסים בכ-70 סניפים בכל רחבי הארץ, השותפים לקידום המאבק בסרטן באזור מגוריהם.


צילום: אורית פניני.